28 / 05 / 2025

Drutex om effektiv samhandling mellom online og offline på den 15. Polske Vindus- og Dørkongressen

Arrangementet ble organisert av den Polske Foreningen for Vinduer og Dører og bød på inspirerende diskusjoner, foredrag fra ledende eksperter og presentasjoner av de nyeste trendene i bransjen. Den femtende utgaven, som samlet flere hundre deltakere, fant sted i Jachranka utenfor Warszawa 22.–23. mai. Årets tema var bransjens fremtid – en ny æra for bygg, næringsliv og teknologi. Programmet besto av fire tematiske blokker med bidrag fra anerkjente eksperter og representanter fra byggenæringen.

I temablokken «360-graders markedsføring: Hvordan kombinere online og offline og utnytte potensialet i tradisjonelle metoder i den digitale tidsalder?» deltok Tomasz Szymański i paneldebatten «Hvordan kombinere online og offline for å selge mer og dyrere?»

Tomasz Szymański er en erfaren leder med over 20 års erfaring innen markedsføring, salg (B2B, B2C, e-handel) og forretningsledelse. Som leder fokuserer han på ambisiøse prosjekter rettet mot å øke Drutex' globale merkevarekjennskap og gjennomføre en digital transformasjon som skal styrke selskapets posisjon i det internasjonale markedet.

"Jeg er dypt overbevist om at digitaliseringen ikke endrer selve fundamentet i markedsføring – som forblir det samme – men heller gir oss nye verktøy som åpner for helt nye muligheter.

I dag kan vi nå kunder nesten én-til-én, skreddersy tilbud, analysere data og optimalisere tiltak med en presisjon som for få år siden var utenkelig.

Til tross for den teknologiske revolusjonen er én ting fortsatt avgjørende – og kanskje viktigere enn noen gang: bevisste, konsekvente investeringer i merkevaren – i dens identitet, verdier og visuelle uttrykk. Paradoksalt nok belønner den digitale æraen de sterke, autentiske og konsistente merkene som folk ønsker å identifisere seg med.

Hos Drutex satser vi på teknologisk utvikling – men enda mer på merkevarens styrke og på relasjoner. Det er dette som virkelig skiller oss ut i markedet."

– sier Tomasz Szymański, markedsdirektør i Drutex S.A.

Drutex investerer aktivt i ny teknologi knyttet til digitalisering. I år lanserte selskapet en global merkevarekampanje på nett, rettet mot både B2B- og B2C-kunder, i Polen og internasjonalt. Den langsiktige planen er å utvide satsingen ytterligere gjennom digitale kanaler for å styrke merkevarekjennskapen og promotere nye produkter. Drutex er en pioner på mange områder, ikke bare i vindusbransjen, noe som bidrar til selskapets status som en leder i sin sektor.

Se

DRUTEX Summer Challenge er i gang – sommerens største salgskonkurranse!
DRUTEX Summer Challenge er i gang – sommerens største salgskonkurranse!
Sommerkampen for våre salgspartnere har offisielt startet! Påmeldinger mottas direkte via DRUTEX ePortal. Premiepott på 90 000 PLN!
Mer
Cooper Antone vinner den 5. utgaven av Golden Boy Trophy!
Cooper Antone vinner den 5. utgaven av Golden Boy Trophy!
Årets vinner ble Cooper Antone fra Australia, som var den eneste som oppnådde full pott med 15 poeng. Marcel Zwierzyński (Polen) kom på andreplass med 14 poeng, og Bartosz Bartkowiak tok tredjeplassen med 13 poeng.
Mer
Drutex tildelt Europeisk Medalje
Drutex tildelt Europeisk Medalje
Drutex har mottatt den Europeiske Medaljen i en prestisjefylt konkurranse organisert av Business Centre Club. Selskapet fra Bytów ble hedret for IGLO EDGE – neste generasjon vinduer. Drutex har mottatt denne utmerkelsen flere ganger tidligere, noe som bekrefter selskapets kontinuerlige og dynamiske utvikling, samt den høyeste kvaliteten på produktene.
Mer