Drutex om effektiv samhandling mellom online og offline på den 15. Polske Vindus- og Dørkongressen
Arrangementet ble organisert av den Polske Foreningen for Vinduer og Dører og bød på inspirerende diskusjoner, foredrag fra ledende eksperter og presentasjoner av de nyeste trendene i bransjen. Den femtende utgaven, som samlet flere hundre deltakere, fant sted i Jachranka utenfor Warszawa 22.–23. mai. Årets tema var bransjens fremtid – en ny æra for bygg, næringsliv og teknologi. Programmet besto av fire tematiske blokker med bidrag fra anerkjente eksperter og representanter fra byggenæringen.
I temablokken «360-graders markedsføring: Hvordan kombinere online og offline og utnytte potensialet i tradisjonelle metoder i den digitale tidsalder?» deltok Tomasz Szymański i paneldebatten «Hvordan kombinere online og offline for å selge mer og dyrere?»
Tomasz Szymański er en erfaren leder med over 20 års erfaring innen markedsføring, salg (B2B, B2C, e-handel) og forretningsledelse. Som leder fokuserer han på ambisiøse prosjekter rettet mot å øke Drutex' globale merkevarekjennskap og gjennomføre en digital transformasjon som skal styrke selskapets posisjon i det internasjonale markedet.
"Jeg er dypt overbevist om at digitaliseringen ikke endrer selve fundamentet i markedsføring – som forblir det samme – men heller gir oss nye verktøy som åpner for helt nye muligheter.
I dag kan vi nå kunder nesten én-til-én, skreddersy tilbud, analysere data og optimalisere tiltak med en presisjon som for få år siden var utenkelig.
Til tross for den teknologiske revolusjonen er én ting fortsatt avgjørende – og kanskje viktigere enn noen gang: bevisste, konsekvente investeringer i merkevaren – i dens identitet, verdier og visuelle uttrykk. Paradoksalt nok belønner den digitale æraen de sterke, autentiske og konsistente merkene som folk ønsker å identifisere seg med.
Hos Drutex satser vi på teknologisk utvikling – men enda mer på merkevarens styrke og på relasjoner. Det er dette som virkelig skiller oss ut i markedet."
– sier Tomasz Szymański, markedsdirektør i Drutex S.A.
Drutex investerer aktivt i ny teknologi knyttet til digitalisering. I år lanserte selskapet en global merkevarekampanje på nett, rettet mot både B2B- og B2C-kunder, i Polen og internasjonalt. Den langsiktige planen er å utvide satsingen ytterligere gjennom digitale kanaler for å styrke merkevarekjennskapen og promotere nye produkter. Drutex er en pioner på mange områder, ikke bare i vindusbransjen, noe som bidrar til selskapets status som en leder i sin sektor.